Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

K78a12r10e75l 19B58o82k

2. 2. 2016 21:59

Že by všichni živnostníci platili 100 % daně nevěřím, ale šedá ekonomika není vždy pro stát škodlivá, pokud je do 15% HDP. Peníze zůstanou mezi obyvateli a ti snimi naloží lépe než stát.

0 0
možnosti
Foto

Zejména je třeba si uvědomit, že ty černé peníze stejně zdaní, když je utratí (spotřební daň, DPH atd.)

0 0
možnosti
Foto

Babiš jednoznačně a kategoricky prohlašuje, že obojím míří na karuselové obchody. To znamená, že asi ví, co je to za obchody a možná i ví, kdo a jak je provozuje.

Tak proč se nezaměří do těchto oblastí a buzeruje všechny?

5 0
možnosti
TB

Protože EET nemá s karusely nic společného :-) To je ze strany Babiše jen marketingová fabulace odborně znějícím termitem :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik