Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47a33n 24H77r57u27š49k36a

18. 7. 2016 11:42

by mě zajímala "reálnost" čehokoliv z grafenu...myslím tím existence mimo vědecké články a žádostí o granty...

0 0
možnosti
Foto

Grafenové ultrakapacitory lze dnes poměrně snadno zakoupit. Mezi přední světové výrobce patří MAXWELL, v ČR pak freeENERGY4U.

0 0
možnosti

Což si vzít příklad z přírody. Patříme ke špičce v nanotechnologiích. Jsem přesvědčen, že jednou bude karosérie auta vyrobena pomocí nanotechnologie z materiálů, které umožní vyrábět elektrickou energii třením karoserie a vzduchu, možná současně bude vyrábět elektrickou energii působením světla a také mrazu.

Kdož ví.

A jak to prováděl Tesla? Někde jsem se dočetl, že měl údajně elektromobil, který byl napájen ze vzduch?! Je to pravda?

0 0
možnosti

J40a89n 79B66a39r75t49o62ň

17. 7. 2016 22:24

1 Wp v panelu dnes stojí asi 0,4 EUR, 1kWp tak vyjde na 400 EUR, vyrobí ročně 1000 kWh, tj. na 18 haléřů za kWh se dostanu asi za 40 let životnosti a to nemám v ceně střídače, akumulátory, kabely, revize,opravy atd. Skutečně rád bych FVE za 0,18 Kč/kWh viděl , jednu mám doma a tam mi to při životnosti 20 let vyjde asi na 1,5 Kč/kWh. Je to sice polovina oproti ČEZ, ale 0,18 Kč/kWh ani omylem. To budou případy velkých zdrojů s převážně jasným počasím, v ČR sotva.

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, v článku je překlep. Správný údaj je 0,81,- Kč. Opravím.

0 0
možnosti

vždycky jsem poslal dotaz, jestli v mrazech je efektivní vytápět auto z aku, vždycky mě napsali : na to má majitel v garáži druhé auto

3 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu, vytápění (vůbec zimní období) je u elektromobilů další z velkých problémů. Děkuji za připomínku, pokusím se tomu věnovat v dalším blogu.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik