Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jsme s vyženěným synkem stříleli vzduchovou pistolí do terče.

Já u toho popíjel rum, zklidňuje to ruku, a on strašně prskal, že on si si ruku zklidňovat nemůže.

V každém případě, alkohol zhoršuje za volantem VŠECHNO. Malá dávka samozřejmě málo a větší více.

Já osobně, než bych se trápil malým nebo nealkoholickým pivek, tak raději piji malinovku nebo Kofolu. A to jsem zamlada jezdíval hodně ostře.

0 0
možnosti
DH

D20a79v29i31d 73H37o23l72e35c

26. 9. 2016 15:25

to já jezdím dodnes hodně rychle a to je mi 72 let.Doufám,že mi to ještě pár let vydrží.Už hodně dlouho mě poliši nechytli.

1 0
možnosti
JV

J83i58r29i 17V28r69a47b62e52c

26. 9. 2016 13:06

To je videt, jak se da takovym anketam verit.Absolutni experti jsou ti u toho bolsevickeho platku Parlamentni noviny .

1 1
možnosti
Foto

A to říká kdo a odkud?

0 0
možnosti
SN

:-)......Víte, ono je to složité ! Přiopilí řidiči, dělají podle statistiky asi 6 % nehod. Ti střízliví zbytek, 95 % ! Poslouchám to v rádiu, každé ráno. Tam se srazila 4 auta, tam auto s kamionem, tam motorkář s automobilem ! Všichni byli střízliví ! Nemělo by se zakázat jezdit těm střízlivým??? Já s oblibou říkám: Než sednu do auta, dám si na odvahu kalíšek, protože se bojím, že mě někdo ze střízlivých zabije !

NOrmální státy mají toleranci až do o,6 prom..! My jsme nějací blbí huculové, že je nulová tolerance?

Souhlasil bych se nějakou minimální dávkou, alespoň malé pivo po obědě. Bude- dopravní nehoda, ale prokazatelně zaviněná alkoholem, nechť přijde tvrdý trest!

My jsme vždycky papežštější papeže! !!

2 1
možnosti
Foto

Stando, promiň. 0.6 promile.

1 0
možnosti
MH

Jen houšť takových mravokárcových plytkých článků.

1 0
možnosti
OP

Já bych se nad tou statistikou hodně pousmála, protože, odolat pokušení kliknout na "piju pořád" je docela těžké :-)

5 0
možnosti
Foto

Kéž byste měla pravdu R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik