Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji pane Seidle, právě jsem se chystala napsat něco podobného, dozvěděla jsem se totiž o tomto skutku od jednoho nezávislého novináře. Už včera večer a mísilo se to ve mě. Teď nad ránem jsem si říkala, že se přeci sluší nechat pana Janotovi určitý prostor. Je to velká tragédie.

Kdyby měl za sebou stáda dobře placených právníků, jak to vidíme u některých "celebrit", kterým se úspěšně daří dlouhodobě se vyhýbat spravedlivému trestu... tenhle člověk takové "šikovné" právníky zjevně neměl. Neměl na ně "zdroje". A tak neunesl tíhu tak vysokého - a pro něj nečekaného trestu.

Vím, jaké to je, když se cítíte být neadekvátně potrestán a nevíte, kde máte hledat spravedlnost. Je mi to líto.

0 0
možnosti
Foto

Prosím nebudte moc přísný k administraci idnesu v tomto směru. Chápu jejích těžkou pozici a myslím si, že to smazání bylo z pietních důvodů. Nemohu vyloučit ani zásah policie, protože ta musí tento čin vyšetřit a dopis na rozloučenou je vždy součástí vyšetřování. Obávám se, že i tento váš blog bude přesunut, protože porušuje zdejší pravidla. I když bych si moc přál a mohu li, prosím adminy aby tentokrát přimhouřili oko. Dovolte mi osobní poznámku. Chtěl jsem napsat blog sám ale předběhl jste mně a nehodí se dělat z této tragedie nějakou seznaci. Jen pár slov. Jsem smrtí pana Janoty hodně otřesen a přestože je to už skoro 8 hodin co jsem se to dozvěděl, stále nemohu na jeho odchod zapomenout. Neznám celé pozadí případu ani onoho rozsudku. Vím co napsal samotný pan Janota. Protože to nikdo nerozporoval, nemám důvod tomu nevěřit. A tak se ptám... Jak je možné, že exekutoři vstoupili násilím do jeho bytu, bez přítomnosti policie. Změnily se zákony? Nemám ten dojem. Jak se to mohlo stát. A jak je tedy možné, že konání pana Janoty, nebylo chápáno jako nutná sebeobrana. Jestliže spím v pokoji a najednou slyším že se mi někdo courá bytem, pak nebudu váhat a sáhnu po zbrani. Pan Janota zbraň měl. Legálně a byl držitelem zbrojního pasu. Byl to tedy člověk bezúhonný. Tak proč 12 let? Nikdo nebyl zraněný. Je tam mnoho nejasného. Přál bych si, aby tato tragédie vyústila v šetření, jestli někdo neporušil zákony v neprospěch pana Janoty. I když mu to život nevrátí.

3 0
možnosti
Foto

To je v pořádku že je dopis součástí vyšetřování. Nikdo jim ho nebere, takže ho můžou vyšetřovat. Krásou internetu je to, že obsah může být na více místech naráz. Není to tedy jako fyzická věc, která musí být kvůli vyšetřování zabavena.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik