Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Kouřit by se nemělo! KOuřím od 15 a už mi do konce mého života zbývá jen málo. Přežil jsem mnohé nemoci, dvakrát už to bylo na dřevěné pyžamo. Stojí to dneska velké peníze, tak už si balím. Víte, kolik podstatně mladších lidí z okruhu známých umřelo na rakovinu plic, aniž by v životě vykouřili jedinou cigaretu?

A najednou se vynoří, kde se vzal, tu se vzal nějaký LUdvík a zakáže mi jedno z mých potěšení na sklonku života! JSem snad nesvéprávný, abych nemohl rozhodovat sám o sobě ? R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

dnes máte ode mne plus

1 0
možnosti
AR

Mi fota na obalu cigaret nevadí. Já cigarety už dávno předávám do tabatěrky. Tak to u nás dělali staříček i taťka. Syn to také tak dělá.

1 0
možnosti
KC

Ještě tatínek by měl skončit s kouřením a už bych neměl připomínky.

0 1
možnosti
MB

Mé dětství bylo zahaleno dýmem - pokud jsem chtěl pohovořit s otcem, matkou - bylo nutno je v bytě s baterkou v ruce nutno vyhledat ! Doby, kdy kouřili všichni - všude ... Dnes jsem v rodině posledním bafajícím Vokem. Jsa veden písní z Kytice - Semafor - "Kouřím, na vzdory větrům, na vzdory bouřím ... A ti kteří tomu dosud nenavykli - nemají žádný ideál ... Carárá, kouřím ... Závěr - Kouřit jsme začínali, abychom si dokázali, že jsme chlapi - Asi, ze stejných důvodů je třeba s tím skoncovat". (Ty obrázky na Spartách nesleduji - chápu je, jako úlitbu tiskařskému byznysu, na spotřebu nemají absolutně žádný vliv) ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Někde jsem četl, že příchylnost ke kouření vzniká díky touze mimčete po mateřském prsu.

1 0
možnosti
Foto

No, upřímně, já jsem se ke kouření přichýlil díky vlastní blbosti a nedovedu se odchýlit díky vlastní slabosti ;-D

3 0
možnosti
DT

PravdaR^ Ale asi bude rozumnější, když před dětmi ty krabičky budete schovávat... Já tady teď mám otevřený hrudník a operaci plic...

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, ať vše dobře dopadne.

1 0
možnosti
SH

Dala jsem R^, až na to klišé s velkým L: "No, Lásko". Díky, za perfektní a kritický postřeh.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za klišé :-) Jsem zvyklý psát oslovení s velkým písmenem a to i u zájmen jako v případě "miluji Tě." Za karmu díkyR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik