Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vynikající! Jeden z nejlepších blogů, které jsem na toto téma četl...

1 0
možnosti

R^;-)R^

Výborně! R^Takhle by promluvil čestný muž. Politik se zabořenou hlavou v něčí řiti to však určitě nebude.

2 0
možnosti
Foto

I37v16o 24C85i32l29i92c40h

20. 11. 2021 16:04

Super R^ Až jednou budu premiérem, Vy budete můj Mára Prchal ;-)

PS: Opravte si na konci tohle:

"p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transpare"

1 0
možnosti

Kdo bude Váš Faltýnek?;-)

1 0
možnosti

Nějak mi tam chybí něco ohledně zdravotníků a personálu...něco ve smyslu: „očkování je dobrovolné, je to chřipečka, ale běžná nemocnice má 15 lůžek na infekčním a po překonání kapacity Vás nepřijmeme a umřít můžete doma. Kapacita je překročena neustále, takže ani nevolejte záchranku, nemá to cenu“.

1 2
možnosti

P69a70v87e93l 38V52é59b56r

20. 11. 2021 17:34

Že se vždycky najde nějaký nechápající .... (vytečkované slovo by bylo cenzurováno).

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik