Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I92v57o 85P63e18t41r46o80u84š

16. 1. 2023 13:30

Prosím detaily, odkazy.

Je to fascinující.

0 0
možnosti
Foto

O rostlinách, a různých nepravostech měl zajímavé pořady pan Větvička.

0 0
možnosti
Foto

Jsem laik, ale je to zajímavé. R^

1 0
možnosti

Bych si dával pozor, víte jak to s těmi trifidy bylo...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
Jsem otcem 3 dětí a mým životním cílem je prožít plný život. Zanechat za sebou svět lepší, než do jakého jsem se narodil. Pro ty, kteří přišli po mně.

Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.

Seznam rubrik